Zwrot produktu
Jeżeli nie spodobał się produkt lub nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić masz do tego prawo przez 14 dni od odebrania przesyłki. Aby tego dokonać postępuj według poniższych wytycznych:
1) Wydrukuj FORMULARZ ZWROTU i wypełnij go poprawnymi danymi.
2) Upewnij się, że produkt został odpowiednio zabezpieczony w paczce.
3) Nie zapomnij włożyć dowodu zakupu do paczki oraz formularza zwrotu. Bez tych dokumentów nie przyjmiemy zwrotu.
TOP HUNTS Filip Sioch
ul. Babiego Lata 9/4H
53-020 Wrocław
5) Oczekuj na zwrot pieniędzy. Przelew zlecamy od razu po odebraniu paczki oraz sprawdzeniu zwracanego produktu. Jeżeli ma uszkodzenia wynikające ze złego zapakowania paczki przez klienta, ślady użytkowania lub jest niekompletny nie przyjmujemy zwrotu.
Pieniądze zwracamy tylko na konto bankowe, nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Szczegóły i warunki zwrotów są określone w Regulaminie w § 4. Zwroty i wymiany.
REKLAMACJA PRODUKTU
Jeżeli zamówiony towar posiada wadę lub jest uszkodzony masz prawo wnieść zgłoszenie reklamacyjne. W tym celu postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1) Wydrukuj FORMULARZ REKLAMACYJNY i wypełnij go poprawnymi danymi.
2) Upewnij się, że produkt został odpowiednio zabezpieczony w paczce.
3) Nie zapomnij włożyć dowodu zakupu oraz formularza reklamacyjnego do paczki. Bez tych dokumentów nie przyjmiemy paczki z reklamowanym produktem
4) Zaadresuj paczkę:
TOP HUNTS Filip Sioch
ul. Babiego Lata 9/4H
53-020 Wrocław
5) Oczekuj na telefon od nas w sprawie reklamacji.
Szczegóły i warunki reklamacji są określone w Regulaminie sklepu w § 5. Reklamacje.